Pladdergladderknvdak

Hejsan!
Idag blir det roligt! Jag ska iväg till Elin vid 5 och träffa Mia, hennes kille och hennes lillebror! :)
Mia är en kompis till mig som ska göra min frisyr, smink och sånt till balen i maj! :D
Så vi ska sitta hemma hos Elin och umgås och ha trevligt ikväll då :)
Jag läste kissies, kenzas och blondinbellas bloggar innan och allihopa har varit utomlands nyss... Jag är avis. Men en sak fattar jag inte, hur kan man bli känd på att blogga?! Hur tjänar man pengar på det osv? Skulle bli glad om någon berättade det för mig...
En snnan sak som jag vill veta är hur man gör om sin bloggsida? Så att man kan ha egna bilder på bakgrunden osv... JAG VILL VETA! Kollar ni http://mizzboracay.blogg.se/ så ser ni att hon har en jättefin sida.. Nu ska jag röka, sen duscha :)
Ha det bra alla läsare!!!(som typ är 3 st max?) ^^ Min lillebror är grymmast på att åka snowboard :D

Kommentarer
Postat av: Erika

vad söt du är som länkat! tack så mkt ^^

sen ändrar du bakgrundsfärger/bilder och allt det där inne på "Design" fliken i bloggen. Det tar lite tid att klura ut vad alla koder innebär och vad som ska ligga vart osv, men med lite plock-o-pill så funkar det.



en bra sida med designtips är www.designadinblogg.se

där förklaras det väldigt bra hur man gör.

och om du tex vart och mekat med din press inne på lunarstorm någon gång så kommer du nog fatta rätt snabbt. är typ samma grej i princip. =P



hur måru förresten? jag e cp trött >_<

2010-03-07 @ 00:07:47
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0