Taggar!

Hello everybody. Jag är verkligen sämst på att uppdatera här.. Hehe men nu ska jag försöka att bli lite bättre. Undra om det ens är någon som läser här längre? Jag tror inte det faktiskt... Säg till isåf x)
På fredag är det Midsommarafton och då ska jag ha fest! :D :D Det kommer bli jätteroligt och det kommer hit massa roligt folk och bra vänner :) Imorgon (torsdag) ska jag städa klart min villavagn och få det riktigt fint utanför så att vi kan sitta där och ha det trevligt! Jag måste antagligen skura mitt golv igen eftersom våran valp Mimmi har kissat på det några gånger. Och bajsat. Mysigt! Inte...
Jag taggar sjukt mkt inför fredag för att jag VET att mina fester alltid brukar vara lyckade och att vi alltid har roligt om Hanna är med oss och spelar EDDIE MEDUZA! <3 ;)
Men, nu ska jag ta en sista natt-cigg och sen ska jag väl.. Läsa och försöka sova.
Godnatt! : )

Kommentarer
Postat av: Katta

sv: ah, okej. ska kika! tack :D

2010-06-24 @ 11:52:30
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0