Svammel om idag!

Just nu sitter jag och lyssnar på familjen och gosar med våran söta kise.
Ikväll vill jag på krogen med någon! Hmm.. Men vem? :S Jag får ta och ringa runt!
Asså jag är dålig på att blogga för att jag vet inte vad jag ska skriva! xD Men jag kan ju ta och berätta vad jag har gjort idag!
Jag försov mig så att jag kom till skolan vid 9(börjar 20 i) och sen fortsatte jag och elinor och sätta på lyftarmarna på fården. Efter vi var klara var det fika och sen provkörde vi demo-traktorn som vi har på skolan. Det är en Case Puma, GIGANTISK, snygg och jättekul att köra :D
Sen så skulle vi lossa en axel under fastgödselspridaren.. Lättare sagt än gjort!!! Alltså, att vi inte skrota hela skiten.. Sakerna sitter som berg ffs!
Menmen, förhoppningsvis blir det krogen ikväll, så jag får ha lite kul :D
Ha det bra läsare!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: hjälp med barnen hade inte suttit fel. När jag är trött och gring går dom mej fan på nerverna. Då är jag inte världens lättsammaste barnvakt direkt, haha!



Blev det nå krog igår då? =)

2010-01-16 @ 16:16:19
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0