Förkyld! >_<

Idag har jag blivit jätteförkyld så ingen skola för mig.. yey.
Iofs är det skönt att vara hemma och vila upp sig men det är samtidigt tråkigt också! Men jag antar att det inte skulle vara så uppskattat om jag gick runt och nös på alla hela tiden? Guess not.
Så idag får jag jobba hemma istället. Det jag behöver göra är att:
*Ringa hästgården som jag, Ida och Elinor ska besöka nästa onsdag
*Skriva klart första utskicket av projektrapporten och skicka in den
*Städa mitt rum?
*Skriva lite på biotoparbetet...?
*Åka till familjeläkarna i glommen 15:40.
Fullpackad dag även om man är sjuk ja!
Är ganska trött på snön just nu. Är ni?

Kommentarer
Postat av: Erika

fett trött på snön, jao! SUGER BALLE!

2010-01-22 @ 01:46:20
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0