Tideeen, var äääär duuu??

Nu vill jag till Erika >_< Det ska bli skönt att komma härifrån o bara ta det lungt, umgås, softa och flumma. Och bada! :D hehehe. Ska bli kul att se Öland också :)

En sak jag har tänkt på; VART TAR TIDEN VÄGEN?! Det var ju förfan nyss jag började gymnasiet :S Och nu ska jag snart sluta?! Wtf säger jag bara. Det ska bli både skönt, men samtidigt sorligt att sluta skolan.. Jag kommer sakna lärarna, att träffa kompisarna varje dag, osv... Men det kommer ju vara skönt att slippa läxorna och bara få jobba med djur varje dag! :D Det längtar jag till.
Och så längtar jag tills studentbalen! Det ska bli jätteroligt att få vara jättefin för en kväll, och dricka gott, äta gott och umgås med mina vänner :) 

Jag har redan sökt till ett jobb, och ikväll ska jag ringa en annan som annonserade i tidningen! Hoppas jag får nått! Det är ju så att man får ligga i om man ska ha jobb, dom kommer inte till dig! Hehe.

Menmen, nu ska jag äta och fixa på mitt FarmVille(tönt xD) Ha det super! :) Haha, jag bjuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh jag vill ha hit diiiig! (er xD)

fast det finns inte så mkt av öland att se just nu förutom alla jävla snöberg xD



o jag håller med dig om att tiden går fort. den kanske känns sölig för stunden, men jag menar det känns som jag bodde där i bölse igår, men det är ju typ snart två år sen jag flyttade därifrån >_<

2010-02-16 @ 11:01:24
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0