Solsolsol <3

Idag har det varit UNDERBART väder! Jag har städat min villavagn och vädrat alla mina sängkläder så dom är fräscha, skönt! Sen har jag krattat en massa med Max och Mormor så det blir vårfint :) Jag längtar verkligen till sommaren!!! Eller ja, både ja och nej, jag längtar för att jag tar studenten men samtidigt inte för att jag kommer inte få något sommarlov, jag måste ju jobba. Menmen! Det ska bli skönt att äntligen kunna få ihop pengar så man kommer hemifrån iallafall :)
Just nu sitter jag och kollar på Wallander med mamma och mommo och har det mys :)
Hejdå! ^^Strand :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Oooh, Martina har bytt desajn ;P



Jag känner samma för sommarn. Inte det med studenten då men ska bli härligt med värme, men ska ju också jobba bort hela sommarn typ.. men men, Pengar är pengar ;P

2010-04-11 @ 23:34:12
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0