Praktik på Hönryd!

Hejhej, Jag är trött...
Jag har haft praktik på Hönryds Lantbruk idag från 07:30-19:00 idag.. Det har vart kul :D Jag har hämtat utsäde och annat från kvarnen, hämtat ett brunnslock med lastaren på TL bygg i Morup och så har jag ringvältat på en vall. Sen har vi flyttat en massa kvigor, kor som kalvat och lite kalvar mellan två ladugårdar... Nu är jag jättetrött!!! xD
Ikväll ska jag nog inte göra någonting, jag orkar inte.. Jag ska nog bara slappa med min dator och kanske kolla på nåt kul program om det kommer något.
Imorgon ska jag, Mommo och Mari åka till Varberg och gå i affärer och stuff :) Vi ska även kolla om vi hittar en studentklänning till mig :)
Nu ska jag skriva loggbok om idag på praktiken, see you later, alligator! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0