Gekås!

Idag har jag, Kristina och Sara varit på Gekås och verkligen SHOPPAT!!! Jag handlade för 700:- men jag fick med mig bra saker hem så det är bra :D
Denhär veckan har jag vart med Kristina och det har varit jätteroligt :) Vi har gjort massa saker, men samtidigt ingenting...^^
Det som kom hem med mig från Gekås idag är:
*Mjukisbyxor
*Pyjamasbyxor, typ kill-modell
*Jeansleggings, ljusblåa typ med lite "slitet" på framsidan av benen
*Hårspray
*Halsband
*Öronhängen
*Ansiktsvatten, typ tvätt
*Ett vitt linne
*datamus
*dataväska
Det är säkert nånting mer, men jag har glömt xD
Hade, orkar inte skriva mer! :D

Kommentarer
Postat av: kristina :)

det har varit skit kul :)

2010-04-09 @ 00:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0