I människobyn

Idag var jag i människobyn med Mia! Dvs stan, falkenberg ^^
Vi gick och kollade i affärer efter kläder och sånt, men jag hittade inget. Seriöst, det är sjukt dyrt med snygga kläder! Tillexempel B-Young, där kostar ett linne med paljetter typ 299-399:-.. ALDRIG att jag betalar det?! Iofs ska jag till Ge-kås på fredag med Elin så jag vet ju att jag ska handla kläder där.. Så det är nog därför jag blir så snål xD Men även om jag inte skulle dit så hade jag inte betalat det.

It's crazy.

Igår badade jag bastu ;) För tredje dagen i rad.. Gött mos x 56! Våran bastutunna är fabulous =)
Löööve it. Jag är typ dålig på att uppdatera.. Jag är aldrig vid datorn ^^
Säg till om ni vill veta nånting.. Och förresten, händer det något kul i helgen? :D

Tjaooo!
Jag och Mia i somras på Amandas 20-års fest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0