KALLT!

Hej. Jag är otroligt dålig på att uppdatera här...
Men iallafall. Jag är ganska förkyld, har varit hemma från skolan igår och idag. Men jag måste dit imorgon..

Det är iskallt ute, jag är förkyld, och inte riktigt på tupphumör. Vissa saker är inte alls kul just nu alltså, jag antar att jag har en "må-dåligt-period".. Kanske iofs för att det är ganska jobbigt hemma, och sen är det vissa andra saker också.
Asså bajs. Livet är inte alls kul just nu! Det enda roliga är att min julklapp är en norrlandsresa, och att tor-fre ska vi iväg på studieresa med klassen till Bollerups Gymnasium och fre-sön ä'r jag och Sara ensamma hemma. Det är la det antar jag..

Menmen, jag ska inte tråka ut er mer. Ha det braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0