Fucking hateful dag!

Seriöst. Vad är det med mig idag? Jag är irriterad på allting, och alla. Varenda sak som är liiite irriterande blir som en jättegrej idag. Fucking hate it. En bra sak är väl att jag har minskat några cm runt midjan :) Men fler ska det bli!
Jag måste börja träna mera, så att det går lite snabbare med min "bantning", jag vill ha minskat åtminstonde lika mycket till tills jag ska upp till norrland i vinter! Man måste kunna se att jag gått ner, annars blir jag inte glad.

Just nu skulle jag verkligen vilja vara någon annanstans än hemma, för i detta huset trivs jag verkligen inte, inte med allt bråk som vi har här hela dagarna. Är så sjukt trött på det!!!!!

Mitt liv suger just nu. 

Hoppas ni har det kul.
Hejdå. Just take me away...

Kommentarer
Postat av: Erika

blir galen här hemma med. it sux goat balls. fast imorrn ska jag iväg o glo på några band som spelar o slagga hos en polare tills på fredag, så det blir lite omväxling iaf, men jag e så tragisk nu för tiden att jag ba kommer dra ner alla xD

2009-10-28 @ 03:12:05
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0