Fläktar och Kossor

Idag var en SEG dag. För det första försov jag mig till skolan.. Kom dit halv elva.
Vi hade inomgårdsmekanisering då, och våran lärare snackade om fläktar och skit, jag fattade ingenting! Men jag var inte ensam, det gjorde varken Elinor, Ida eller Madde heller xD Vi är typ likadana på sånt. Hehe.
Iallafall. På eftermiddagen hade vi Nina, hon är bra! :) Min favvo-lärare faktiskt.
Vi repeterade sen förra lektionen och så snackade vi om kossor. Hennes lektioner är roligast!

När jag kom hem så rensade jag mina kläder, jag ska ju få plats med mina nya kläder som jag ska köpa imorgon :D
Sen gjorde jag lite skolgrejer. Det är konstigt, för jag brukar i stort sett ALDRIG plugga xD Men jag borde det. Ligger efter lite i skolan.. Med kurser som är från ettan(en bara) och sen matte och sen kretslopp. Kretslopp är inga roliga grejer >_<

Iallafall... Imorgon blir det ju som sagt Gekås med Elin! Ser fram emot detta :) Jag ska ha en ny vinterjacka, stickad myskofta, JEANSLEGGINGS, mössa/vantar?, och lite smått & gott!
Nu ska jag fortsätta med Farmville på Facebook! *nööööörd*


Tjaoo!!
Jag bjuder på denna über sexiga bild på mig och Elin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0